ISO9001 : 2015 certificering

De nieuwe ISO9001 : 2015 is de internationaal erkende norm op het gebied van kwaliteitsmanagement. Kwaliteitsmanagement richt zich op alle interne en externe processen in de organisatie met als doel dat uw product of dienst voldoet aan de eisen, wensen en specificaties van klanten, maar ook die van andere belanghebbenden.

De ISO 9001 norm bevat eisen aan een kwaliteitsmanagementsysteem voor een organisatie. Veel opdrachtgevers doen alleen zaken met ISO 9001 gecertificeerde bedrijven omdat dit een transparante bevestiging van betrouwbaarheid is. Voor Heebink is het dan ook van belang dat wij voldoen aan de eisen van het kwaliteitsmanagementsysteem. Met als doel onze klanttevredenheid te verhogen door te voldoen aan de eisen van klanten en belanghebbenden.

De standaard is gebaseerd op de principes van kwaliteitsmanagement, waaronder:

* Klantgerichtheid
* Betrokkenheid van medewerkers en het topmanagement
* Een procesbenadering
* Relatiemanagement