Wijziging van de organisatie om bereikbaarheid te verbeteren

Zoals vermeld in onze brief van juli 2021 blijven wij ons maximaal inzetten om onze dienstverlening te verbeteren. Heebink blijft groeien en daardoor zijn er een aantal wijzigingen in de organisatie nodig om deze groei in goede banen te leiden.

De afgelopen maanden hebben wij ons maximaal ingezet om uw zendingen op de gewenste momenten te blijven leveren. Door de enorme werkdruk hebben sommige zendingen hierbij vertraging opgelopen en is onze communicatie hiermee niet altijd optimaal geweest. Vandaar dat wij gekozen hebben voor een nieuwe opzet met als doel onze communicatie en bereikbaarheid te verbeteren.

Door deze verandering gaan wij ook de organisatie aanpassen in een 5 tal teams.
Operations Planning
Sales Verkoop
Customer service Klanten service
Customs Douane service
Finance Financieel

Daarnaast hebben wij besloten om zoveel mogelijk via 1 mailadres te communiceren. Vanuit dit adres zullen de verschillende teams vragen beantwoorden zodat klanten niet voor elke vraag een ander mailadres hoeven te gebruiken.

Het algemene mailadres waarin u al uw vragen kwijt kunt is cs@heebink.nl of 0318-529400.

Prijsaanvragen, ook naar dit adres of u kunt ook het huidige mailadres sales@heebink.nl blijven gebruiken.

Als u geen vragen heeft, maar u wilt gewoon een order boeken, dan graag het nieuwe mailadres orders@heebink.nl gebruiken (planning@heebink.nl komt op termijn te vervallen). Dit kan uiteraard ook gewoon naar cs@heebink.nl.